00:18 عروسکایی که ما بازی میکردیمو نگا ماله اینارو نگا🤐 مشابه:
00:18 عروسکایی که ما بازی میکردیمو نگا ماله اینارو نگا🤐
00:10 درک کردن حال اختاپوس کم بود ...
01:18 چیزی ندارم که بگم...... 🥹❤️🩹
00:15 انسانیت تنها دینیست که پیروان چندانی ندارد ...
00:16 جوری که این مودهههههه:))))))))
00:31 ای خداااا(:این ویدیو اشکمنو دراورددد💕🤌
00:20 واقعاً حرفای گاتل حقه :این آدما بی رحمن 😔😔
00:20 همچی از اون جایی شروع شد که به دنیا اومدم(个_个)
00:15 -دیگه نیازی نیست نگران من باشی .
00:15 هروقت کسیو قضاوت نکردی، اونوقت میشه گفت بزرگ شدی.
00:09 ....... حرفی نی........... 💔
00:07
00:06 هـمـیـشـه بـه یـادتـم ولـی...🫠
00:12 چرا از بقیه اینقدر دوری؟ چون... :)
00:18 اعتماد ، حواست باشه به کی اعتماد میکنی
00:13 :)
00:18 دو رـفــیقـ هـمـیـشـگـیــ !:)
00:11 قشنگیش>>>>>>>>>> 🛐 میمیرم براش
00:18 دوسی و صمیمیـــــــــــــــــــــــــــــ
00:08 ولی من برای ادامه زندگی به یه سالیوان نیاز دارم
00:11 راجب این کلیپ نظری نداری بیب؟! 🙂💔
00:10 سینمو بشکاف، اگر قلبی بود میتونی صاحبش بشی
00:14 باب اسفنج گفت: پاتریک اگه بهت خیانت کنم چیکار میکنی
00:22 بچه ها کی کارخانه شکلات سازی ۲ رو دیده؟ | فیلم