00:18 ❤️🩹💔😭..................... آدمها ؛ همیشه نیاز به نصیحت ندارند گاهی تنها چیزی که واقعا به آن محت
.
خوشا چشمی که خواند حرفِ دل را🩶
.
خوشا چشمی که خواند حرفِ دل را🩶
.
مشابه:
00:18 ❤️🩹💔😭.....................
00:56 اینجا جنگله بخور تا خورده نشی...
00:14 تنهاییو یه آهنگ غمگینو گریه تا صبح....!🙂🖤
00:59 درونگراها🫠🍃👀----------------
00:08 چه تنها بودیم و نمیدانستیم !؟
00:17 ❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
00:13 ..................................
00:25 من دست برداشتم از همه چی🫠🚬🤟🏻
00:30 می خای بغلت کنم... 🥲💔🚶🏼♀️
00:13 آشنا ها بی رحم تر از همن......
00:21 تنها کسی که میمونه فقط خودتی : )
00:07 حققق>>>
00:19 وقتی وارد یه جای شلوغ میشیم تازه میفهمیم چقد تنهاییم!
01:08 آقای راننده رد شد که نبینه تار راهمـــــ
00:13 قلبی ب خاکستر کشیدم از دلتنگی🖤🥺
00:13 دلقک روزگار.🤡🍻
00:11 تو چشام نگاه کن واسم یکم دعاکن:)
00:06 مود
00:26 خودت رو بساز🙃
00:13 کاشکی زمان تو اوج بدبختی.......
00:20 حسکلافگی؛
00:09 کاش فقط نصف شبا بود ............
00:21 این آدما میکنن کتابو از رو جلد قضاوت...!💔
00:11 دختر قصه ما حالش خرابه این روزا:)