00:13 ................................. :( مشابه:
00:13 ................................. :(
00:13 فالووووووووو کنییییییید لطفااااا
00:13 ببخشید دوست داشتم واسم یه دنیا بودی...
00:23 فرنگیس؛
01:09 بوسه ات را بر لبانش دیـدم و..... 🥹❤️🩹
00:30 میخونمآخکهدیگهفرنگیس....!؟
00:15 خوشتیپ 😅
00:21 🎧🤍
00:54 باهاش بخون همهی غمهات پاک شه و یره
00:20
00:13 مگهقرارنبودکهتوبشیهمدمم:)؟
00:22 ایموویی جدید یه رل مون کار نداریم 😂🤌
00:15 بهشونقولدادمکهمیایی.؛
00:18 حالا دیگه من مردم🥲🖤🥀.......
01:04 آشنا ی من 🥰🥰🥰🥰..... این آهنگ خیلی وایب میده
00:16 بَغلِ طُ میده بِه مَن حِس قَشنگُ..🩸🦖
00:47 شمام بخونید تو کامنتا بگید چطور خوندید :))
00:14 Poobon _ Runaway
00:40 یه حس جدید بود ، تورو هیچوقت نپیچوند..!
00:22 توکهچیزیازعشقنمیدونی؛🙇🏿💤
00:53 ولی حال من با تو خوبمیشه! :) 🦋🤍🖤
00:15 𝖫𝗈𝗏𝖾 ? @__ 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝗆𝗂𝗌𝖾𝗋𝗒
00:17 چِشٰاتٖدَوایِاینٖدَرد!-:)″👼🏻🌘
00:18 دُنیایِ مَن چِشمات شد❤️