00:28 انقدر خوبه....همیشه خودمم میبینی اینا :) مشابه:
00:28 انقدر خوبه....همیشه خودمم میبینی اینا :)
00:16 کلیپ دپ رپ فارسی درباره حس تنهایی و خستگی
00:03 از تنهایی بمیر ولی خودتو به.....
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:08 ...............................
00:11 احساس تنهاییییییییییییییییی
00:28 روانشناسان چقد قشنگ میگن😔ولی خوب غمگینه دیگه
00:08 درسته من کاری از دستم بر نمیاد:)
00:06 یا آبروه خودشون....... 🖤💔...
00:11 نیاز....................؟!🙂💔
00:14 . .
00:11 منو تنها گزاشت ...............
00:30 واقعا برای اون پسر متاسفم 😞😶......
00:14 بعضی حرف هارو نمیشه به زبون آورد
00:16 از غم بیاموزید ای دوستان بی وفا غم با تمام غریبگی هر شب به من سر میزند
00:07 چرا وقتی ناراحتی از همه فاصله ...
00:07 . 😞.)
00:19 چرا همیشه تنهام؟!🌚 💔
00:11 هعییییییییییییییییییییییییی:))))
00:19
00:15
00:15 ......................................
00:15 اینکه خوشبختی گرون بود ماپول نداشتیم بخریم 🖤🖤🖤
00:15 کاش مرده بودم =_=