00:09 اما نبودنت که نوشتن ندارد درد دارد..💔😅 مشابه:
00:09 اما نبودنت که نوشتن ندارد درد دارد..💔😅
00:12 خندیدن هم ینو جرم شده تو این دنیا
00:23 از خودم متنفرمممممممممممم:((((((
00:32 من باید ميرفتم با قطلری ک برام (♡)
00:32 چقدر شبیح حال هروز ماست:))))))
00:06 دردی که بیشترمون تجربه کردیم🙂💔
00:15 ما همان نسل پرفریادیم که صدایی نداریم!:)
00:21 ..............................
00:21 خوابیدی؟فقط خواستم بهت یچیزی بگم(:🌒
00:18 و تمام ماجرا همین است،من جز من هیچ ندارد..
00:11 بخدا من به روزی میمیرم🥺🥺🥺🥺
00:11 فکر نکنم مردم از من خوششون بیاد.
00:18 هرکی بهم گف نمیره زودتر از همه رفت🥲
00:09 هعی...........................
00:18 (`:بزرگ شدم و تو تنم وحشتع هنوز🥲🖤:`)
00:53 تو رفتی دگر ماه و ایینه.........
00:23 عاشق واقعی صدرا بود که بخاطر عشقش همه کار کرد 🥲
00:30 چنانبهغَمدُچارَم،که نمیدانَم مَن منم یا غَم من..🖤🖖🏻
00:29 هنوزم به یادتم هنوزم......!!!!
00:11 🚶🏻♀️ 💤
00:41 دوست دارم قدع افسرده ای ک را
00:26 جانان منی دلبرکم....،🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
00:28 یه روزی تبدیل به نفرت میشه بهترین حس:)🤍 | غم
00:35 چقدر این فیلم بد بود..قلبم درد گرفت:))))) | جدایی