01:01 واسه دونستن قدرم باید ی قدری تنها شی مشابه:
01:01 واسه دونستن قدرم باید ی قدری تنها شی
00:49 شرمنده اگه عکساتو هنوز دارم....🖤🙂
00:30 بیبخش اگه روی دلم اسم تو هم میکنم.....🫠💔
01:00 آهــاٰیـ آهـاٰیـ.......!! 🖤🌚
00:20 کلیپ غمگین و خاطرهانگیز با آهنگ مجید خراطها
00:50 در بی حوصلهترین، کلافهترین، کم صحبتترین، اجتماع
00:31
00:15 -چی خوشحالت میکنه؟! + یه همچین لحظهای!
00:50 یکم حق بشنویم !🖤🕳🤝 .
00:12 همه چی تقصیر خودمه.....🖤💤🧠!
00:12 .................................
00:11 💔🥲
00:59 :(((((((((((((((((((((((((((((
00:15 تورفتیواین بارمـ رسیدمـ به بن بستـ
00:15 ترکیـــب حامــــیم و آتـــیـــش💔🔥
00:21 قشنگی لیاقت میخواد که هر کسی ندارتش:))
00:24 هرشبایندیوونهمستنگاتزیربارونه...
01:00 خوبمیشدحالِادمباش!-:)🕸🙇🏻🕳
00:14 خوب، خودتو از چشمم انداختی:)))
00:26 جوری که هنوز دوسش دارم..🥺💔
00:11 شبی ک ولت کرد چطوری گذشت توی کامنتا بگید همتونن
00:10 🖤"عشق باید دو طرفه باشه"🖤🤙🏻
00:27 گوش بدید صداش خیلی خوبه♡♡♡♡....
00:06 ضربه ای که اعتماد میزنه اعتیاد نمیزنه