00:20 قراربودبزرگکهشدیم......!-`:) مشابه:
00:20 قراربودبزرگکهشدیم......!-`:)
00:20 آبــــــراهــــــام ........=(
00:25 ترکیب دورچی و تتلو رو فقط😯🎼
00:10 + + + + + + + + + + + + + + + +
00:13 🖤⃟ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs ɴᴇᴠᴇʀ ᴅɪᴇ
00:17 عوضی... لاقل...! .
00:04 :)💔
00:15 بِبین بَچهِ جون؛ بَعضی وَقتام نِمیشهِ، چون دُرُستِش هَمینه ...
00:20 دستمو ول نکن که زمین می خورم 🖤
00:13 نمیتونم باکلمات عشقمو بهت توصیف کنم!
00:15 ما ب نرسیدن ها عادت داریم...!R
00:37 پسرا حواستون به رابطه هاتون باشه...(:
00:15 قشنگ ترین نگاه هـارو داره. .
00:13 شدم اسیر چشمای سیاه قشنگش....🫀💗🦋🧸!
00:17 (◉‿◉) (✷‿✷) (◔‿◔) (╯︵╰,) (ฅ´ω`ฅ) U^ェ^U
00:11 نصف شب میشینم اینجا تنها بی تو💔🙂
00:39
00:19 هفتادی هشتادی نرسیده ب ۳۰ رد دادیم....
00:18 عنوان ندارد:)
00:30 چنانبهغَمدُچارَم،که نمیدانَم مَن منم یا غَم من..🖤🖖🏻
00:16 دردا گرفتـ تندتند رو منـ🖤
01:03 - چرا انقد خوبههههههههه : > >
00:40 الان شدی حسرت زندگیم:)))
00:21