00:38 آدما دو جور ناراحتن........... مشابه:
00:38 آدما دو جور ناراحتن...........
00:08 واقعا چرا؟
00:24 عشق_ادمو_داغون_نمیکنه_پس_این_عشق_نیس
00:07 چرا انقدر می خوابی؟
00:09 هوف
00:17 وضعیت هر شب🖤🙂...............
00:21 ✦میگذره،ومیفهمیچقدرنمیارزید✦
00:14 وقتی خیلی ناراحتم 😔😔😔😔😔😔😔😔😔
00:23 چرا بدون خداحافظی رفتی..........
00:12 درد و رنج عمیق: حکایت شکست عشقی
00:09 از همه رنجیده ام ولی در خودم مریزم
00:14 کلیپ گریه دلتنگی ناراحتی جدایی | کلیپ غمگین
00:21 گاهی می رودو زندگی نابود میشود..
00:11 وقتی ناراحتی به کی پناه میبری؟؟ توی کامنت بگو😓
00:03 .......حالاهیخودتوبادوسمدارهگولبزن🖤!(:.......
00:07 و هی اشک و هی اشک و هی اشک 🥲🥺💔
00:09 خیلی سختع بغضتو کنترل کنی .........
00:05 چجوری انقد خواباتون محتوا داره؟..😔😂🗿
00:14 خـاطـرتـ :)💔
01:32 دلم برا دختره سوخت🥲🥲 تروخدا اینقدر بی رحم نباشید
00:15 کوالا های عزیز دستا بالا~~~~😂
00:52 وای این خیلی حق بود واقعاا😂😂🤌🏻
00:07 این چقدر منه ، منم تو جمع سعی میکنم که گریم و کنترل میکنم !
00:16 چرا پس همه منو ترک میکنن:) 🖤•••••