00:02 :)🫠💔 ••𝙇𝙖𝙪𝙜𝙝 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙗𝙪𝙩 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙏𝙧𝙪𝙨𝙩 𝙖𝙣𝙮!
اینجا بحث لیاقته وگرنه اون قیافه گوگولی مگولی رو همه دارن
مشابه:
00:02 :)🫠💔
00:38 نشکن دلیو که خدت توش میتپی...!🙂🖤
00:07 ______________________________
00:17 خودمخودموجاانداختم:)بهخودمباختم🥱💔🤝
00:13 یکم خوشی لازم حالمو سفارشه::)))
00:11 ولی من نصف عمرمو جنگیدم تا.......
00:11
00:12 ولی حق اینا نبود. بمیرم براتون؛
00:49 نظرتون چیه به نظرتون درستهه ؟؟
00:15 •••••••••••••••|••••••••••••••••
00:21 💔🥀....؟.......................
00:06 گریه میکنم چون....✨️🖤📌🪽🚬💅
00:11 ..........مگه داریممم؟؟؟؟؟؟!!!
00:26 کاشکی ی بارم تو بودی جامن💔| :
00:08 خوب شو دیگه دختر یروز هم خوب باش دیوه
00:12 بزرگترین دروغ ما دخترا : نه خوبیم
00:09
00:10 کسایی با گفتن کلمه [زشت]ب ط حس میکنن ک خیلی گاد شدن....
00:20 تو لیاقت اون همه علاقه منو نداشتی..!🖤
00:11 〔 اِسمت حڪ شده رو تڪ تڪِ رڪًایِ جونِ منৎ୭〕
00:09 حرف؟`
00:08 خواستـم بـزرگ شــم..........! 🤦🏻♀️
00:21 ..............................
00:10 مود