00:54 ﺩنیا ﻮ ﺯندگی جا عاشقاﻯ سوسول نی..بع هَوَسهاتون(عشق)*نگید :/ کاش قدر لحظه هارو بدونیم...🤍🧬
دلم نیومد پستش نکنم واقعا خیلی قشنگ و درست بود.
مشابه:
00:54 ﺩنیا ﻮ ﺯندگی جا عاشقاﻯ سوسول نی..بع هَوَسهاتون(عشق)*نگید :/
00:03 💔:)
00:03
00:04 یادم میره :))))))))))))))))
00:05 زندگی من این جوری که مثل روانشناسا حرف می زنم
01:22 ثانیه به ثانیهی این انیمیشن معنی داره...
00:12
00:09 غمگین
00:58 💔💔🌌😿 .
00:07 وقتی دل گرفتم.........😔🖤🥀:)
00:14 به «نبودنش»، «نداشتنش» را هم اضافه کردم دیگر چیزی از من باقی نماند!:)
00:03 ..............................
00:24 🥺💔😔 .
00:15 جوری که این ویدیو حق بود :)
00:26 با کسی ازدواج کنید که واسه دیدنتون توی لباس.
00:05 یادت نره تو چه وضعیتی رهات کردن!!
00:50 🤧⚰️
01:05 حق طوری .
00:11 -نمیدونم چمه فق میدونم دگ مثه سابق نمیشم؛
00:16 .... یادت باشه که............:
00:10
00:18
00:30 نشکن دلی که خودت توش میتپی:) :
01:27 خوشبختی فاصله بین دو بدبختی است ...