00:46 tamashaye in vidiv baraye deheh npashtad mamno! مشابه:
00:46 tamashaye in vidiv baraye deheh npashtad mamno!
00:11 هنوزم دلم میخاد امتحانشون کنم
00:14 ولی استرس بد ترین احساس دنیاس❤️🩹😭
00:12 چقدراینانیمیشنمودبود:)
00:24 باب اسفنجی....................
01:15 =))))))))))))))))))))))))))))))
00:18 وقتی مال تو نباشه همین میشه...
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:09 احساسی که همیشه باهامه و هیچوقت
00:16 شادترین خاطره تو چیه اختاپوس؟🖤
00:28 ٭بعضیوقتابایدبزاریبعضیابرن:)٭
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:16 ...خاطره ی شادی ندارم باب😮💨😪
00:14 دیگ باهم حرف نزدیم :)...
00:55 هر چقدر بزرگتر میشیم شخصیت های منفی رو بهتر درک میکنیم
00:29 ولش تو نخونی بهتره ....
00:15 .💔 .
00:14 فکر کردم میبینمت دوباره:).....
00:11 هعی .............................
00:09 👑`..........❤...........(:
00:17 منتظرت میمونم چون من هیچکس دی
00:17 (((((((((((((((((((((((((((((((
00:18 پیامی از کودک درونت:............
00:08 اْوٓنمَنویادشِمیمونهِ💔🙌🏻