01:56 چقد قشنگ میخونه .............. مشابه:
01:56 چقد قشنگ میخونه ..............
00:11 بگید شاید فردایی نباشم😅💙
00:22 ولی این آهنگ نیواد یچیز دیگس 🫠❤️🩹
00:13 از لحاظ روحی نیاز دارم....🖤✨️🫠
00:36 صدارو🫠🙃 .........................
00:22 خستم.. .
01:10 سرد سرد سرد شد مثل کوه یخ شدرفت ازم رد شدد🤍
00:29 وفاداربمونید،کارسختینیست! ❤️🩹
00:31 شیشه ی دلمه شکاند💔🥀😔
00:09 Pov
00:06 ♡
00:22 ولیمنهنوبهچشاتگرمهدلم؛🥷🏻💤
00:15 بازم خوابت رو دیدم.....🌚🪐🖤🫀🦋💗🪦🙌!
00:35 ترکیب صداش و آهنگ:)
00:20 ✦ نشدنیهفراموشکردنت ✦
00:24 #خنده هرگز ملاک #شاد بودن نیست . . !
00:34 که بمیریم واسه هم.....❤️🩹✨
00:15 ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~○~•~•~•
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:13 نمی بخشمت اما فراموشت می کنم..!
00:09 حرفی نمیزد ولی چشاش همچی رو توضیح میداد!:)))★
00:16 آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره....
00:18 یادت نره دوست دارم:))))
00:16 هـمـه الـکی یـا نقـشنـ...! 😔🥲🖤