00:17 مشابه:
00:17
00:25 تراپی من خدا هست وخواهد بود ♥️
00:27 خدایا شکرت :)))). .
00:16 شکرت..
00:30 خدایا برای خانوادهم شکر ♡♡♡♡♡♡
00:06 ............................................................
00:12 عاشقانه_زیبا_واقعیت_غمگین=)....
00:06 خدایا شکرت بابت این همه لحظه ی خوب :))
00:30 شکر از خدا همیشه برکت میاره تو زندگی هامون❤️❤️
00:20 خدایا شکر🌱 . .
00:08 خداوندا از تمام دردهای عالم به تو پناه میبرم
00:22 ..............................
00:43 تا به حال از خودتون پرسیدین.......
00:12 بعضی وقتا یک پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه☆♬○♩●♪✧♩
00:21
00:16 به آرزوت رسیدی خوشحالی؟
00:25 مرگ تنها چیزی هس ک دوس دارم .🥀❤️🩹
00:11 من فقط از دور خیلی دوسش دارم 🥲🫂🤍
01:11 کاش عکسات نفس میکشیدن🖤🥀🙂
00:21 هعییییییییی....
00:12 یار خوب ته خوش شانسیه!!!......
00:25 دلبر گفته بودی وحدت تا قیامت این بود رسم ماندن:))))
00:05 مود
00:36 احتیاج دارم...................