00:09 من بمانم یا نمانم هیچ کس دلتنگ نیست 😭💔💔💔💔💔 مشابه:
00:09 من بمانم یا نمانم هیچ کس دلتنگ نیست 😭💔💔💔💔💔
00:04 ................................
00:04 خیلی وقته از چشام افتادی و ازت متنفرم...🙃🖤
00:08 💙😎
00:21 🖤💀
00:11 هرچی سنم بیشتر میشه این بزرگوار رو بیشتر درک میکنم:) | دارک
00:18 عادیه دیگه...! :)))))))
00:16 نقی میرقصهههه🤣
00:19 حق🌑ツ
00:15 🖤ツ
00:12 واسه کسی که لیاقت نداره نجنگ ..🪨♟
00:11 اونقدر باوقار باش ك آرزو باشي🖤🌑
00:15 یه حسِ بی تفاوتی درونمو گرفته...
00:18 فقط صداشش🤣🤪 رو دستش نیس
00:06 😉💙
00:11 به هرڪس اندازه لیاقتش خوبے ڪن!😏
00:22 🖤ツ
00:13 ـ ⁵.دیقہمیخندے🙂 ـ ²³.ساعتو...⁵⁵.دیقہ‹⏱›' ـ بایدتاوانشوبدے :)‹🖤
00:25 . .
00:10 چه طایفه دارم هستی😂😂🐏🫏
00:11 همیشه باید از دست بدی تا بدست بیاری🚷🖤
00:33 بی حسی!..
00:09 ناراحتی بودم بدون برای پول هست
00:16 😂ماشین فقط ۴۰۵ 💀🔞