00:18 ............................... مشابه:
00:18 ...............................
00:06 ولی به ناموسم قسم تصادف دردش کمتر بود 🚶🏻♀️💤
00:19 ..............................
00:45 توتنهاکسیبودیکهمنوخوشحالمیکردی!
00:13 چرا یهو اينجوری شد، چیشد یهو🙃💔
00:04 من ادم بدی میشم وقتی قلبم میشکنه ...🙂💔
00:21 👩🏻🦯 💤
00:11 بزگش کردم دادم دست یکی دیگه!🙂🖤
00:22 اونیکِهنَفَسشوَصـلبِه[نَفَسـم]بـود 🫀🥺
00:27 هنوز بهت فک میکنم با اینکه ازت پرم..
00:58 تنت برا من نی ولی قلبم توش میکوبه...
00:29 هعی خدا باور کنین روحیه ی خوبی ندارم🥹😔
00:33 مسیر قشنگی بود✨💔🖤///////////
00:15 تمومشد؛اماکاشاینجوریتمومنمیشد!(:
00:44 ...ااگه تنهایی کلیپ بود🥲💔.....
00:25 میگذره__________________🥀💔🙂
00:15 🎧🤍
00:19 نگم براتون از 1403که_________چطوری گذشت..💔🥀🙂
00:22 گلسنگم!......................
00:12 .......Ya san gitdin ban Öldom
00:19 یروزی میوفته اون تو تَله..!🔪👊🏻
00:20 ..
00:30 برو فقط برو که بی رحم ترین آدمه جهان شدم
00:32 بژی برارم...دنگ خوشده بنازم🐬🦋🧸