00:31 ما هم یروز نداشتیمش غصه نخور🫀 مشابه:
00:31 ما هم یروز نداشتیمش غصه نخور🫀
00:40 اوه چقد پارس☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
00:10 حسرتـــــــــــــــــــــــــــ
00:21 اون یــه تــــیکه آهـــن🖤🖤🖤
00:19 سیستم فالو یادت نره ..........
00:18 اونایی که میگن مگه پارس چی داره که این همه آدم عاشقشن خودت ببین
00:10 با یه پارس سر کوچه لنگر زدم!😍
00:13 خودروی پارس: زیبایی و اصالت در یک قاب
00:11 ماشین پارس خفن و عالی و شوتی سواری
00:14 تو نبودی ولی نبودت همه جا بود....🖤🔥💔
00:10 و اما همیشه پارس EIX توی صحنه حضور داره😈🔥
00:31 اقا گنگ تر از پارس و پژو اگه هست تو کامنتا بگو😂
00:25 عشق.....
00:20 ای جاان! پارس مشکی باشه؟؟؟ 😂🔥✌🏻🖤
00:27 اشتباه کردی دیگه پسر خوب....😂 | پارس
00:19 توی قلبم طُ لایق سلطنتی.........
00:18 برای داشتن تو نذر کردم🫠.
00:09 ............................😎🤙............................
00:19 بخدا بخرمش خوب میشما🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
00:11
00:31 فداش بشم یا بمیرم براش هزار باررر:)
00:22 مه عشق پنوماتیک فقد😅👋👋👋👋👋
00:18 نگفتی نبودی پس من چی....🖤🔥💔💔
00:15 🤤🎀🤌🏻💫.