00:16 عاشقانه......... 💔💔💔💔💔💔... مشابه:
00:16 عاشقانه......... 💔💔💔💔💔💔...
00:26
00:17 ˡⁱᶠᵉ ʷᵃˢ ᵇᵉᵃᵘᵗⁱᶠᵘˡ ᵇᵘᵗ ᵗʰᵉʸ ᵐᵃᵈᵉ ⁱᵗ ᵉˣᵖᵉⁿˢⁱᵛᵉ
00:14 اهنگ من اولین و اخرین خریدار اداتم
00:12 خودم قوربونیتم یار جون جونیکم 🫠❤️
00:17 ایمووی نوشته موزیک انگلیسی عاشقانه .
00:05 چه سمی بودددد🤣🤣🤣🤣
00:22 🚶🏻♀️ 💤
00:21 یادمون رفت زندگی کنیم!
00:27 جوانیم به مو رسیده :))))))))):
00:05 از اونی که بخاطرش مارو ول کردی چخبر!؟
00:07 من اوستا هستم در حال حاضر😂💔. . .
00:21 هنو تو ذهنم ادامه داری….🥷🏻💔
00:23 این نسل ب نسل، خـون ب خـون بیـن ما میچرخه اینـو خـوب بـدون))؛
00:07 آرزومه مرگ ......................
00:15 هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
00:12 از اورثینک کردن متنفرم:((!!!;`
01:16 .......❤🌹
00:21 در لحظه قدر آدما رو بدونید .
00:19 بی تو داغونم :)
00:17 دوتاشون عشقن 🖤🤍~~~~~~~~~~~~~
00:45 بزودی منتشر میشود از بچه لر آبراهام😪
00:11 قلب من💔🔪
00:14 عه ای زندگی پره دلمممم؛)))))))