00:29 یک ادیت از آلستور گرامی........ مشابه:
00:29 یک ادیت از آلستور گرامی........
01:05 ادیت ایتاچی.....................
00:14 ادیت از آلستور..................
00:18 ادیت کاکاشی هاتاکه ۲...........
00:09 خودشههههه😂😂.................
00:13 درکـــــــــــــــــــــــــ✌🏻
00:11 تنها احساسی که تو ذهنم موجوده...
00:05 من عاشق Elliot Moose این برنامه بودم بچگی :)
00:16 به پول نیاز دارم پول پول پول پول
00:33 خیلی خوب بود :))))))))))))))))
00:50 بتمنا باید برقصن بتمن باید برقصن...
01:00 اسکراپبوکووییییی🤗💚
00:18 فقط صداشش🤣🤪 رو دستش نیس
00:06 .....کیا امتحان دارن.........؟
00:21 یارو بدبخت فرار کرد😶😂
01:18 این خیلی مفهومیه و خیلی قشنگ داره..
00:18 همه چیز برام قابل پیش بینی شده😂😁❤️
00:05 هه
00:26 میدونم این سم بود تو ی چی سم تر بگو این پایین برام 👇🏻🌙🤍
00:11 تنها احساسی که تو ذهنم موجوده:)
00:10 من پشت گوشیم:..................(:
00:12 KANKI KEN
00:46 :)))))
00:12 :)))))))))))))))))))))))))))))