00:16 عمیقه...(:! مشابه:
00:16 عمیقه...(:!
00:07 وای وای خیلی بده💔😅:)))))))))
00:12 ☆ _____`𝑪𝒐𝒎𝒑𝒆𝒕𝒊𝒕𝒊𝒗𝒆`_____ ☆
00:19 «𝑺𝒆𝒏𝒊 ö𝒍𝒖𝒏𝒄𝒆𝒚𝒆 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓,𝒔𝒆𝒗𝒆𝒄𝒆𝒈𝒊𝒎»❤️💑
00:23 ::::::::::: 🥀 :::::::::::
00:15 :::::::::::::₩::::::::::::::::
00:09 آدما لالِتمیکنن، بعدمیپرسنچراحرفنمیزنی؟ جالبه!..
00:22 حتی اگه تو یادت نیاد من نتونستم فراموش کنم🥀
00:16 چه قشنگ 🥲❤️..................
00:22 :::::::::::: 🎶🎶 ::::::::::::
00:06 ............................💔
00:14 منظره شبانه شهر نیویورک با موسیقی آرامشبخش و اشعار عمیق
00:45 🥀Benim ciğerim yanar
00:11 حق:) زندگی بیشتر درونگراها اینجوریه💔
00:28 خیلیدیراومدی..(:
00:14 اخی ، کیوتی ، جذابب لعنتی:))))))
00:42 پسکیقرارهبزرگبشم؟
00:27 میبردم دلیل بردم تو بودب:).....
00:09 ..
00:10 دوستان ،این فقط جهت شوخیه ها،دوباره سر من دادو هزار نکیند
00:27 ایخداکورومبکنمنمالنگردوم🥲🖤
00:18 ؛
00:22 دلتنگی . _____کجایی پس ؟! از هر جای جهان دوست دارم❤
00:23 ولی زیادی واقعیت داشت.........