00:23 خوشتیپ توی جنگ هم ول نمیکنه 😂 مشابه:
00:23 خوشتیپ توی جنگ هم ول نمیکنه 😂
00:20 بزن ............................
00:53 زیبا نیست؟
00:51 مورد اصابت قرار گرفتن نتانیاهو دراهواز👏
00:11 بیا حاجی اگه حریف مایی👊🚀
00:13 اینجا لاتی برنمیداره میری بهشت زهرا
00:45 نصر من الله و فتح قریب
00:56 من زنده ام!!!
00:55 ۲۸ اسفند تهران🇮🇷✌🏻
00:50 بخدا همینان که از جان و مال ما حفاظت میکنن💔
01:43 چشم در برابر چشم...............
00:23 خدا لعنت کنه کسی و که گفت: ترامپ به ما کمک کن..
00:14 قلمبه حرف میزنی دکتر بهرام!😂
00:23 لالایی بخواب علی اصغرم بچهی پرپرم💔🖤
00:16 جمهوری اسلامی💪💪✌️
00:21 خداوند آتش را بر ابراهیمع گلستان کرد
00:12 جز به فرمان خدا☝️
00:17 گل به خودی کاربر اسرائیلی ! 😏
00:26 انتفام فقط در ۱۲ ساعت😎☠😈😈💀
01:03 شکست یعنی...😏
00:31 حالا برنده این جنگ کیست😏.....
00:11 ببخشید که برات هشتگ سپهربابا نزدن💔
00:14 ایرانی ها از جنگنده میترسن:عادی ترین ایرانی🇮🇷🇮🇷🙃
00:59 قطعا پیروزی میدان از آن ایران است💪🏻🇮🇷