00:14 منم مثل اون ی سگم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 مشابه:
00:14 منم مثل اون ی سگم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:02 الفووویم : کراش عالمممم ـ طلسم شدگان
00:13 درکـــــــــــــــــــــــــ✌🏻
00:06 .....کیا امتحان دارن.........؟
00:12 شما این انیمیشنارو یادتونه🎀💗
01:03 انیمیشنای قبلا خیلی بهتر بودن مگه نه؟
00:08 .... .
00:19 واسهدیدناینانیمیشنهازیادیبچهبودیم!😱💜 | انیمیشن
00:11 ، خاطرات ما :)🙂
00:11 آدم هیچوقت دلتنگ چیزی که نداشته نمی شه !🩵
00:25 عوو
00:18 این انمیشن جدید ترکونده .....
00:26 (((((((((((((((((((((((((((((:
00:39 وایی من عاشق این اژدهای بودم😅💞
00:07 سکوت بهترین گزینس نسبت به این پست😂😔
00:16 خیلی جالب و خوشگل بود:))))))))
00:07 من این کارو کردم 😄🤝🏻
00:12 برداشت خودتونو ازین انیمیشن کامنت بزارین🥲🤌🏿
00:24
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:15 به به بی نظیر بی نظیر محشره🤣😂
00:26 کدومدوبلهبهتربود؟کامنتکن:)
01:04 💀
00:21 برا درکش خیلی کوچیک بودیم🥲🫀.