00:35 ولی من عاقل شدم.........(= تو منو خندان میبینی ولی من خودمو اشک میبینم مشابه:
00:35 ولی من عاقل شدم.........(= تو منو خندان میبینی ولی من خودمو اشک میبینم
00:50 یاد بگیرید از استاد اینوسکه 🤣
00:32 انیمه شیطان کش×سونیک=؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:11
00:38 چرا دوما را نذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:08 انیمه-جوخه انتهای-هارلی کویین-ساخت خودم
00:15 اینا مانهوا هست؟اصلا چی هست؟خوشگله؟
00:17 از هــمــتــون مــتــنــفــرم💔🖤💔
00:06 حق اوتاکو ها 🤣از انیمه _لند❤️🔥
00:28 فقط اوتاکو ها میفهمنـــــــــــ
00:12
00:11 اون یه نفر.....................😂😂
00:25 باورم نمیشه از بس ک گوش دادم حفظم😂😂
01:15 =))))))))))))))))))))))))))))))
00:32
00:11 والا منم دارم خیلی ام خوبه ولی اونای که دارن از هر ناحیه باش تیکه
00:37 طنز با یکم لیوای! ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:) | اوتاکو
00:31 فقط ی اوتاکو میفهمه چقد این کلیپ دردناکه:))
00:21 .
00:14 ولی هر اتفاقی هم که بیوفته!!...
00:08 ویدیوی خنددار انیمه از انیمه لند فالو=فالو✓ ❤️🔥
00:25 انیمه های زیبایی که اگه نبینی نصف عمرت به فنا رفته !!
00:11 گوجو ساتورو 🩵🩵❤️❤️..........
00:10 بی منطق ترین مبارزه وجود ندا......