01:02 اظطراب اگه انسان بود. ولی چقد باحال میشد مشابه:
01:02 اظطراب اگه انسان بود. ولی چقد باحال میشد
00:17 من برای مشقم میخوام . شما هممم
00:19 چهههههه گوگولییییییی شددددددد🥲💘
00:21 اگ حوصلت سر رفتع اینو نگا کن عاشقش مشی | mood
00:42 عشق دانش آموز و علاقه معلم و پایه بودن هردوطرف
00:27 ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ.
00:21 این ویدئو ماله توعه. اگه رشته تحصیلی تو به انتخاب خودت انتخاب نکردی
00:17 #تاو ویدیو #نقاشی #طراحی #دریا | نقاشی
00:15 خفنههههههههههههههه...............
00:11 Kiyot painting🧖🏻♀️🎀
00:15 از امـشـب دیـگ خـیـلـی تنهامـ 🖤🥀
00:17 جوری ک کیوت شدد>>>>>>>>>>>>>>>
00:31 کیا طرفدار حامیم هستن؟؟؟ من خودم هستم
00:59 واقعا هنرمندانه بود ☺
00:14 ♡بفرست براش..................♡
00:30 Drawing girl lrts draw it together
00:11 میشه؟:)!`
00:20 (●’3)♡(ε`●)(。・//ε//・。)
00:56 تو اون بازی هم از برد تیم ملی خوشحال بودم و هم از نبود طارمی ناراحت
00:14 نگه دارید و بکشید `}\
00:11 بیا دایرکت عکس نقاشی خودتو برام بفرست
00:09 آموزش نقاشی دارک و ساده طراحی مبتدی | طراحی
00:30 آموزش نقاشی قشنگ و باحال ..... | نقاشی
00:09 توی کامنتا بگو ببینم درست گفتی یا ن؟