00:18 فقط صداشش🤣🤪 رو دستش نیس مشابه:
00:18 فقط صداشش🤣🤪 رو دستش نیس
00:12 چقدراینانیمیشنمودبود:)
00:17 خب یه دو هفته دیگه جهنمم و به چشم میبینیم.
01:15 =))))))))))))))))))))))))))))))
00:33 Pov
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:16 شادترین خاطره تو چیه اختاپوس؟🖤
01:28 این کارتون دنیای منو متغیر کرد !!!
00:28 ٭بعضیوقتابایدبزاریبعضیابرن:)٭
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:22 تکست شو میذارم پست بعدی.، .
00:14 جمله ای که این روزا خیلی بهش نیاز دارم💔🖤🤙🤘🏻
00:14 دیگ باهم حرف نزدیم :)...
00:55 هر چقدر بزرگتر میشیم شخصیت های منفی رو بهتر درک میکنیم
00:13 هرشببهونهاتمیگیره.:)
00:17 منتظرت میمونم چون من هیچکس دی
00:09 👑`..........❤...........(:
00:11 همه باب اسفنجی بودیم الان ... اگه از این ویدیو خوشت امد لایک کن
00:20 تا الان این حس رو تجربه کردید؟!
00:29 من متاسفانه معنی زندگیو نمیدونم :(
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:08 :)؟!
00:13 فقط یه دهه هشتاد درک میکنه:)🤍
00:18 پیامی از کودک درونت:............