00:33 ارغوان........................... مشابه:
00:33 ارغوان...........................
00:41 من نتوانستم بگویم ، من ارغوانی را میخواهم ...🍂
00:18 به تماشاگه ویرانی ما امده اند...
01:00 """"شعر خواندن هوشنگ ابتهاج"""
00:11 دوشت دالمممممم خیلیییی زیادددد
00:13 بحثه اهمیته.... میگیری که چی میگم(
00:38 پال پرواز منو پس بدین دل پر راز منو پس زدین !):
00:23 هرکس فالو کنه فالو میشه ادیت خودم
00:19 بفرس برا جانانت
00:08 او مرا تنها رها کرد تا به من بیاموزد
00:24 ای رویایم....................
00:58 ای ساربان آهسته ران «نازآفرین»
01:12 قشنگ بود:)))))))))))))))))))))
00:48 میتونستم هر موجودی باشم.....-!
00:15 ولی آهنگ های پوبون............
00:28 ای آهنگ تا مغز استخوان نفوذ میکنه
00:26 چشامو بستم تا حالمو نبینه... !
00:12 شما ندیدین وقتایی که نوتیفش میاد رو گوشیم چجوری از 🪫میشم🔋.
00:37 آسدورم
00:27 ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:15 .💔 .
00:23 ولی خب "محاله برگشتن" ؛))🍂✨
00:26 قشنگ تراز چشات کجاس بگوبرم بجورم
00:11 اون حتما بهترازمنه:))):.......