00:30 😅............................ مشابه:
00:30 😅............................
00:14 گادد باشه؟ 💋🔥.
00:11 ولی چقد وایبی که این آهنگ انگلیسی میده قشنگه :)
00:06 وقتی میبینی آنلاینه اما پیام نمیده:)))
00:11 ____هیچکس از عشق نمیترسه..... 🥀
00:12 کاش آدما درد حرفایی که میزنن رو حس کنن..!
00:15 گوگولیِکیوت.....
00:13 من احساساتم را کشتم،منو تیکه تیکه هم کنی دیگه مهم نیست
00:28 من خرج کردم تمامه/عشقی و که ذخیره داشتم💔
00:06 دیگه دوران پرنسس ها تموم شده، الان دیگه دوران دخترای خودساخته هست
00:12 حرفی می فقط وایبشــــــــــــــــــــــ
00:18 آهنگ غمگین | حالا که روز سیاهم تبدیل به شب میشه
00:11 استوری کارتونی انیمه گوجو . . .
00:21 تاکید میکُنم عادی ترین 😂🥹...
00:05 اینجا شوگا به جیمین گفت دوست دارم
00:09 ولی با کسی که تو دوسش داری..نه:)
00:16 عالی بود 🌷
00:05 وای پسرا دارن میرن ژاپن. ۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫٭ ִ 𖤐 ۫۫۫۫۫۫۫۫۫۫
00:13 آهنگ غمگین طاها: الان بغض تو گلومه، نرو
00:17 .....🍷......bad boy......🍷.....
00:57 یعنی تو این نسل هست چنین تفکری؟🫠🖇
00:06 ولی به ناموسم قسم تصادف دردش کمتر بود 🚶🏻♀️💤
00:18 ...................... ـ..........
00:18 ولی گردنبد همیشه دور گردنم میمونه 🎀✨