00:16 دوست داشتم جای این زندگی کنم........ مشابه:
00:16 دوست داشتم جای این زندگی کنم........
00:14 کدوم شخصیت کارتونی هستی؟....کورالینی و کروئلا
00:28 هرچی بزرگترین شدم...............
00:13 آلاکدو موت موت،آلاکدو موت موت،آلاکدو😂
00:15 چقدر عصر یخبندانو دوست دارمممممم
00:13 بدبخت مگومی سرش شکست🤣🤣😂
00:15 عاسیسممنهنوزمالساالگومه😌💅
00:19 😂😔🤌
00:31 بنظرتون کدوم دوبله بهتر بود؟؟؟؟
00:46 ..............................
01:08 وایییی نبینیی از دستت رفته😂😂
00:13 تنها دلیل نمرات بد میدونی چیه ؟
00:29 من که حفظ نیستم شما چی تو کامنتا برام بگین
00:05 بفرستين واسه مامانا..
01:29 ............ پارت پنجم........
00:51 بتمن پارت اول////////////////////
00:20 به من میگن بتمنی🦹.......
00:45 کل بچگیمون اینجوری گذشت🙄🤣falo✨
00:24 چت جی پی تی فهمید،بعضیا هنوز نفهمیدن😮💨✨ | چت جی پی تی
00:34 تونگ تونگ تونگ تونگ تونگ سحور 😂😂
00:33 .......
00:18 خیلی عنییییی😂😂
00:10 ولی این کارتون با کاراکتراش :)))))
00:11 همه باب اسفنجی بودیم الان ... اگه از این ویدیو خوشت امد لایک کن