00:44 #اینجاهمهچفتهغمنبگوشادکدومع....👋🏿🖤 مشابه:
00:44 #اینجاهمهچفتهغمنبگوشادکدومع....👋🏿🖤
01:19 عمو نیما.......................
00:30 مگه قرار نبود این حس رو با هم تجربه کنیم پس چی شددد 🥹🥹
00:16 من برات تند میزنه قلبم چرابامن بدی🫠🫂
00:18 غزلی نوشته مجنون برسد.........
00:20 🎧🤍
00:30 من باید میرفتم................
00:11 میگه که:اگه دوسِت داشت هیچوقت نمیذاشت حس کنی دوستت ندارع....!👌🏼💔🙂
00:08 قبلاً والان چه تفاوتی دارننننن
00:32 خیلی حق میگه (:
00:42 این جوری نفرین کنید نمثل عرفان طهماسبی
00:24 دلممواستتنگه...
00:15 آرهههههههه قشنگیییییییی)؛🥺❤️🩹
00:52 نامه ای به دخترم . . .
00:08 فقط یه تعداد درک میکنن عشق یک طرفه چه دردی داره:))))
00:15 ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~○~•~•~•
00:20 همیشه اهنگ های شروین حالمون رو درک میکنه!..
00:12 همچی اولش قشنگه :).. . .
00:18 منتظر نشین ، زندگی زودتر از اونی که فکر کنی میگذره!
00:33 دوست داشتن یعنی این؟
00:11 به وقتش که نباشی دیگه بود و نبودت برام هیچ فرقی نمیکنه...!💔👌🏼
00:21 🎧🤍
00:30 با اینک رفته هنوزم نگرانشی هااا:)❤️🩹
00:18 قلبــ شکٍَستهـــ💔💔دلـ شِکستهـ