00:19 و ما در نبودت خانه خرابیمممممم مشابه:
00:19 و ما در نبودت خانه خرابیمممممم
00:13 تو و رفیقت باز هم غریبه شدید :)
00:13 اگر یک روز برگشت سمتت...
00:27 برات مهم نیست...!💔
00:23 دلم غریبه رو ساده شمردم 🥺✖️🌙
00:12 احساس ناکافی بودن و حمله ی عصبی همچین چیزیه:
00:09 🖤🌚me mood
00:34 تو آرزو میکنی که مرده بودی :))
00:18 ✨💵>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:17 برات میمیرم(:
00:14 خیلی حق بود. کیا اینجورینننننن؟
00:27 نه میتونم جلوت این بحث رو بازش کنم:)
00:18 اوج میگرفتم•••ب سمت ت لا دره ها•••
00:12 ................................
00:25 چطور میگین بی احساسه؟؟🥺🥺💔💔
00:17
00:16 هعی..؛) •
00:15 پو میری پی زندگیت من پی مردنمــــــــــ
00:21
00:12 بزرگترین دروغ ما دخترا : نه خوبیم
00:31 درد داشت این سکانس............
00:12 من شبا بعد از اینکه به همه شب بخیر گفتم ...
00:15 منخدمپُرهمعظّلم!!🙂🤝🏼
00:11 نتونستم حرفمو به ادما بگم به گیتارم گفتم