01:09 😂😂 مشابه:
01:09 😂😂
00:13 پ ن : واقعا حرفی جز حق ندارم😔
00:55 - تفاوت بین بچه ها موقع امضا گرفتن😂😂
00:12 از چنگیز مغول بدترن 🤣🤣🤣🤣🤣
00:09 حق باشه دیگ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:06 از استرس ، خستهی ، خسته ام !
00:11 چهار سال گذشته ..(:🥺😂🤌🏻
00:04 میرم میخونم
00:08 🙁😂های های
00:20 حقیقتا عنوانی ندارم:))))))))))
00:06 😭😐
00:22 جدی میفرمایید؟ اسونه؟مطمئنی دیگه؟
00:14 فقط کسایی که درس میخونن درک میکنن
00:10 وقتی میام درس بخونم💜. 🍭 😁
00:11 منطق منو درسام😂💔. .. . . . .
01:29 واقعا که حرف های دکتر عزیزی و باید با طلا نوشت 🥲❤️🩹:)
00:05 وقتی سرجلسه امتحان هيچی نخوندی داری شانسی میزنی 🤣
00:15 زندگی دانش آموزان ایرانی..💔🥲
00:06 الان که فکرشو میکنم من هیچوقت از ریاضی: 😂
00:05 خواهش میکنم پیام ندین من درگیرم😂🤌🏿
02:00 من تیمورم شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:04 ....درس خوندم شب امتحان😂😂....
00:22 بازم این سه تا رو اوردممممم (درخاستی)
00:38 ..... تفکرات مامانم.........😂: