00:25 به ما میگن نسل سوخته ......... مشابه:
00:25 به ما میگن نسل سوخته .........
00:38 غمگین. دهه هشتاد نسل سوخته
00:12 #جونیی نکرده پیر شدیم :(((((#نسل سوخته
00:15 چقدر نسلمون خوبه همچی دید (مرگ دید)
00:42 هعییییییی🖤🖤.................
00:46 tamashaye in vidiv baraye deheh npashtad mamno!
00:23 بدون عنوان
00:45 ☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆&۰☆♡☆♡☆
00:29 خدایا من چرا بغض کردم:)) احساس بعضی از پسرا همینه🥲 | پسرا
00:22 تا حالا میدونستین اینو؟؟؟🥺🥲🥲
00:13 حقیقت🖤☻
00:14 وقتی اعزرائیل میگه بیا بیرون هوا خوبه😂😂😂
00:12 سکوت میکنم و............. ❌💔✨
00:09 حق الحق🤣😂💔. ... ...
00:23 کم کم داریم نزدیـــــک میشیم😢🫂
00:15 •••
00:15 حرفی ندارمم
00:13 نه ببین اونا فقط سردارو میزنن و به مردم عادی کاری ندارن🖤
00:14 نه بابا ۲۰۲۵ بهتر از ۲۰۲۴ عه💀
00:25 ....................... ) 💗🌱
00:15 هعییییی🖤
00:35 غیرت=ایرانی.... تسلیتبندرعباس
00:08 غمگین برای ساخت کلیپ های صوتی و تصویری در پاریس به سبک عشق
00:37 روحش شاد😔🖤💔