00:08 ........ حرفی ندارم....... 💔💔💔 مشابه:
00:08 ........ حرفی ندارم....... 💔💔💔
00:30 ولی حق مریم اینهمه درد کشیدن نبود:(
00:55 نکن به او که عاشق او بوده ام زیان برسد.....(:
00:41 قشنگ ترین ستارم..🖤🖤..🥀🥀🥀...🖤
00:24 تنها جایی که واسه همه عزیز میشی اینجاس
00:13 این چقدر منه.
00:30 حقققق پرومکس ک میگن همینه :))))
00:13 و چقدر علی یاسینی حسش یکیه باهامون❤️🩹🤝🏻
00:12 فکت:وقتی میفهمی بقیه رو بهت ترجیح داده!
00:18 رُوزایِخَوبِماشَبشُدِه-
00:15 جالبه بگم منم دقیقا همینطوری ام:)))
00:15 زخما خوب میشن! ولی جاشون میمونه....💔
00:15 بی عنوان..................................
00:10 ..............................
00:14 گفتی دوسم داری ! حق با تو بود اره..!((:
00:12 با بـرف بـعدی زنـگ بـزن❄️🌨️
00:09 اگه اون چیزی که بهش فک میکنه جیمین باشه
00:57 الان داغی نِمیفَهمی چی سَرت امده...
00:34 میفهمی،نه؟!
00:17
00:19 💔
00:12 آخرین تلاشتو کردی که چقد دلتنگشی اما سین زدو جواب نداد
00:15 :)💔
00:20 حالا من یه آرزو دارم تو سینم...:)