00:25 چطور میگین بی احساسه؟؟🥺🥺💔💔 مشابه:
00:25 چطور میگین بی احساسه؟؟🥺🥺💔💔
00:11 مکلمات من با خودم در ذهنم. 🤕🤒
00:58 بقوربانی او دنگت بم ❤️........
00:09 راست میگه من دقت نکرده بودم😐🤡
00:29 جوری که این دختر مظلوم بود:)
00:15 ─┈•🩷#𝐂𝐥𝐢𝐩 ¦ قلب های دفن شده┆ ┆🦋↬ ˘◡˘
00:30
00:11 I love bts 💜 💖 💗 💕 💓 🤧 💜
00:09 دوسش داری؟
00:17 کاشکی ما هم از این آدم ها در کنارمون داشتیم
00:13 °°° {[ I LOVE YOU ]} °°°
00:23 شد شد،نشد هم راستش دیگه حوصله ندارم که بشه... !
00:13 عجب دریای سِحرآمیزیه چشای تو...!
00:11 تله ای که انسان های عاشق اون رو نمیبینن🥲
00:07 Tik Tok ⭐.....................
00:54 سکانس از سریال چینی تله شیرین :
00:10 سریال قشنگی بود،،عشقشون هم عالی💕
00:14 سر پناه بودن کار سختی نیست انسان بودن خیلی سخته:)!
00:17 فقط گریه های پسره😂💔🎀: .
00:31 کاری با موزیکای کردی کردیم که؟ 😅🩷
00:27 میبردم دلیل بردم تو بودب:).....
00:20 من لای تار موهات حبسم:))🍷🫀
00:09 ولی زیبایی دخترای ایرانی ی چیزه دیگه اییه🎀✨
00:15 ای کاش بودی.................. ...