00:20 بخدا به خاطر این پامیشم میرم معماریشو ببین!!! مشابه:
00:20 بخدا به خاطر این پامیشم میرم معماریشو ببین!!!
00:15 😔🎀🤲🏻 .
00:10 وقتی بعد 2ساعت گریه از اتاق میام بیرون:
00:12 ..............................
00:16 وای این دوست دارم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:28 هلپرکه ارا ایمه کوردیل یعنی زندگی✨🌱🫀
00:15 من فقط پسرامو دوست دارم... ✨🤤
00:59 حیف پسرا دختره زشته...........
00:14 یوجین/تیکتاکر/دنص یوجین/یقه باز
00:15 بهترین بازیکنان فقط شماره 456 و 001
00:29 .....
00:08 مویچیرو توکیتو در انمیه شیطان کش =)
00:53 لیست گروهایی که استن میکنم _P.T 3
00:28 ولی جونگ کوک خیلی خوبه.......🫠💜
00:12 Baila Morena .
00:19 این دوتاا عالیی بودنن✨️🛐........:
00:15 ارعدرسته😎🎀✨️😂
00:21 عود ..(´∩。• ᵕ •。∩`)
00:19 رقص پرشور هیونجین و چانگبین از استری کیدز
00:08 اصلا آهنگاش تو یه لول دیگست خودشممممم که .....
00:08 به هرچیزی پناه میبرین به آدما نبرین:))
00:05 هع. 😕
00:13 جیمین برا این پست کامت گذاشت که( کپشن)
00:07 💀😌😄اینجوری میام. .