00:30 نورانی شدی سخته دیدنت بگو سهم کی غمه :) اره سخت بود ولی گذشت.... ـــــ
موهايمان در جوانى سفيد شد!
گفتند؛ ارثى است،
راست گفتند!
ما وارثان اضطراب در تاريخ بوديم!
گفتند؛ ارثى است،
راست گفتند!
ما وارثان اضطراب در تاريخ بوديم!
مشابه:
00:30 نورانی شدی سخته دیدنت بگو سهم کی غمه :)
00:11 :))))))))))))))))))))))))))))))
00:22 منبیطُمیمیرممامان-🚶🏿♂️
00:24 فقط اونجای که شهریار میگه..:))
00:21 رکب زدش دل تو فن زدش به زندگیم گند زدش
00:25 .........😓😓🥲🖤................
00:13 ولے [خاطرات] ؋ـراموش نمیشن🩻💔
00:22 اصلن بدون تو خوش نمیگذره اصلن :
00:22 حرف دل بعضیامون.........😞🥺💔
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون
00:26 کارش چه قشنگ بود🪐💫
00:08 ؋ـهمیـבی:؟)🥲
00:11 هعییییییییییییییییییییییییی:))))
00:38 دوریم از هم ولی در قلب نزدیک تر به منی🖤
00:12 خستم از همه چیز... دنیا خیلی بی وفاست
00:20 .............(((((((((((((🖤🥀🌘
00:13 پاتریک وقتی بخواد خیلی عاقل میشه♡
00:15 اینکه خوشبختی گرون بود ماپول نداشتیم بخریم 🖤🖤🖤
00:20 بیا سرزنش کن Tataloo..☯️☠️....
00:31 ولی صدای این دختر.......(:♥️🙂
00:22 همجایخودمهمجایتوخستم🌚🎧
00:13 Pov
00:15 🔥...............................
00:21 غمگین ترین پیدیو برای ی Army🥺