00:24 استوری ریمیکس عاشقانه غمگین . مشابه:
00:24 استوری ریمیکس عاشقانه غمگین .
00:15 ولى قرار نبود اخرش اينطورى تموم بشع...:)
01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
00:06 ولی به ناموسم قسم تصادف دردش کمتر بود 🚶🏻♀️💤
00:19
00:45 توتنهاکسیبودیکهمنوخوشحالمیکردی!
00:18 فاطیما.........................
00:30 با اینک رفته هنوزم نگرانشی هااا:)❤️🩹
00:27 هنوز بهت فک میکنم با اینکه ازت پرم..
00:18 ...............................
00:22 اونیکِهنَفَسشوَصـلبِه[نَفَسـم]بـود 🫀🥺
00:15 `وقتی یهو یادش میفتی💔`
00:15 تمومشد؛اماکاشاینجوریتمومنمیشد!(:
00:13 بیا دیگه همه چی امادس🫠🤌🏻💔💔
00:16 «داغی شدی رو دلم:)🖤!»
00:15 امیدوارم با اشکای که واست ریختم:(
00:15 🎧🤍
00:23 💔🐢 ✩
00:19 نگم براتون از 1403که_________چطوری گذشت..💔🥀🙂
00:15 .....چرا من باید دلم برا کسی تنگ بشه ک......
00:15 دلمباتوبودنمیخوادهمینالانشمدیره:)!
00:11 حق تا ابد.....................
00:19 یروزی میوفته اون تو تَله..!🔪👊🏻
00:30 برو فقط برو که بی رحم ترین آدمه جهان شدم