00:34 عاشقانه غمگین برای استوری.چیزی ک سهمت نیست رو قیدشو بزن مشابه:
00:34 عاشقانه غمگین برای استوری.چیزی ک سهمت نیست رو قیدشو بزن
00:10 :)
00:07 ایکاش دایناسور بودم(:
00:15
00:07 منم میامم
00:13 افسردگی این شکلیه......💔❤️🩹👀
00:06 >>>
00:12 .................................
00:07 :))💔
00:24 رفـتـی بـا کـی بـد سـلیـقـه..؟!🖤
00:15 دخترا بعد از گذشت چند سال🥲:
00:12 ♡♡این چت یه روزی این شکلی بود♡♡
00:09 وقتی همه اذیت کردناتو نادیده میگیره
00:18 واسه کسی که از ارتفاع بترسه بالا اومدن یه اشتباه محظه
00:46 سزاوار تپیدن نیستی...! 🥹🥀ولی هنوزمدوستت دارم😔
00:14 احساساتتو خاموش کن:))
00:25 پیانو:)))))))))................
00:12 دوس دارم روز مرگم را جشن بگیرم
00:09
00:57 نصیحت امشب ...🙂🚶♀️
00:08 هقهق
00:13 چرا انقدر دوسش داری مگه چیکار کرده؟>>>
00:12
00:10 ههی