00:08 تنها چیزی ک واسه نداشتنش ناراحتممم😂😂🎀🎀 مشابه:
00:08 تنها چیزی ک واسه نداشتنش ناراحتممم😂😂🎀🎀
00:32 شایان یو خدای صدا علی یو تی همیشگی
00:11 کیا اینجورین؟؟😂😂😂😂..........
00:19 معرفی میکنمم کراش جدیدممم.......:))
00:16 حالا که پر ازحرفیم زنگ انشا نداریم :)
00:09 کاش میشد. این کاشکی ها تو زندگی خیلیامونه:/
00:22 ................................
01:08 واقعا دَم این شُعرا گرم)؛🖤🙂
00:26 وقتی خیلی زود دیر میشه...
00:14 ...............................
00:42 یهِشایانٖمٖوٰنٖنشِه؟-:)🦋🚶♀️🚬
00:06 یا آبروه خودشون....... 🖤💔...
00:25 آره ꂵꃅꀸꍟꑄꍏ اگر بری اینجوری میشهಥ_ಥ
00:16 بزرگ ترین دروغی که همیشه میگم ـــــ
00:29 تنها موسیقی مورد علاقه ی من ضربان قلبته:) ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ◁❚❚▷ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ
00:22 بغلم کن! همین الان شاید فردا برم از دست:)))
00:26 سولی کجا رفتی یهو:)) .
00:07 ................ 🖤🦋.............................)
00:22 تجربه ثابت کرده محبت محبت نمیاره...
00:19 من درد دارم !......:)
00:12 °•💜🦋•°
00:20 بیا ناامیدشون کنیم✌
00:12 گرونی دلار 91 هزار تومان .....
00:23 👀💜suga💜👀 j-hope💜👀V💜👀 jin👀💜 jimin👀💜 junkook👀💜 RM