00:14 من بلد نبودم بگم نرو، تو بلد نبودی بمونی؟:) | تنهایی مشابه:
00:14 من بلد نبودم بگم نرو، تو بلد نبودی بمونی؟:) | تنهایی
00:09 هعی...........................
00:18 حتی اگه «۴۴۰»هم بشهههههههههه:)
01:11 اینجا بی تو سرده گل من..........
00:50 هنوز دوستدارم..خیلی دوستدارم..🥀💔
00:19 تا ابد غمگینم...!) 🙂 ؛
00:13 ....... . .....................
00:20 _چطوری آخه دلبر؛؟...............
00:13 تورفتیــــــــــــــــــــــــــ✋🏻🥺
00:12 اگه قصد رفتن دارید کسی رو به این اسم صدا نکنید 💔
00:15 غرورتوبچسبکیبرایکیمونده`💯👋🏽
00:17 :)!...
00:19 ♡:)
00:25 آخه نمیدونی چن بار شکستم!
00:13 اولین هام با تو بود(:
00:22 آدما شکستنی ان، حتی بیشتر از شیشه ها...!
00:12 خدافظ عشق بچگی:))
00:12 قلبتون یا مغزتون؟ 🫀یا🧠؟ 🙄🙄🙄
00:26 حتی اگه مردمم سراغم نیا...🧑🏻🦯💔
00:11 گاهی دلت از کسی میگیره که... 🥀🖤
00:11 رفتینکردیپشتسرتمنگاه🚶♀️🍷
00:23 :)!..
00:11 فردا تولدمه هااا پس چرا نیستیی؟؟ 🫠🫠
00:41 چقد علیها خوب درک میکنه دمت گرم