00:17 دیالوگ ماندگار و غمگین: برای دیدن طلوع باید سیاهی شب را طی کنی مشابه:
00:17 دیالوگ ماندگار و غمگین: برای دیدن طلوع باید سیاهی شب را طی کنی
00:08 .
00:50 کسی نمیتونه سرزنشم کنه چون این انتخاب من بود:)💔
00:03 وایبش خیلی خوبه................(:
00:09 هیچ موفقیتی، آسون بدست نمیاد.. 😎🗣💪🏻💪🏻
00:16 بارسلونا................................
00:26 چه گل های ارزون و خاصی😭✨✨✨✨✨✨
00:12 امادیگهحوصلهسختیروندارم-
00:11 چیزی ندرم جز سکوت!............
00:06 . .
00:25 ................................💔
00:14 روزززززززززتون مبارککککککککک😶🍒
00:17 بالا رفتن خیلی سخته..👌✨. .
00:30 نشکن دلی که خودت توش میتپی:) :
00:11 ............................😂😉
00:29 اگر او برای تو ساخته شده من برای تو ویران شدم..
00:07 به افتخار ماماناتون لایک👑💫❤❤❤
00:05 ولی رنگ آبی🪼💙
00:11 تو چشام نگاه کن واسم یکم دعاکن:)
00:19 بدبختی از هفتم شروع میشه 🌚😔😂
00:11 غمگین_سایوان_دخترکوشولو:))))))
00:07 ________________________________
00:05 خیلیییییییی حس خوبیع✨🩶.........
01:04 داستان پرنسس شدن پسرا تهش که چی پرنسس؟😅✨ | سختی