00:08 خوش به حالِ علی ( ع) که همیشه با حق است . مشابه:
00:08 خوش به حالِ علی ( ع) که همیشه با حق است .
00:08 جدی،
00:05 حقوق .
00:06 من بد اخلاق نیستم که😔😇
00:10 عاشق رنگهای اینجوری وʕ´• ᴥ•̥`ʔ
00:18 نمی توانم به کسی بفهمانم در من چه می گذرد!
00:15 نه اینکه گریه نکرده باشم ..
00:06 همون که میگن صدا نداره.........
00:08 تصمیم خودمو گرفتم ، دیگه می خوام نشمرمت ...
00:08 فینال اصلی با خودیاس...
00:17 خودااااااا فدااااا بچممممم بشمممممم مننننننننننن
00:11 دوس داشتن تو با دیونگی هاش رو دوس دارم
00:11 خیلی دوست دارممممممممممممم عاشقتممممم
00:30 نورانی شدی سخته دیدنت بگو سهم کی غمه :)
00:07 طوری ک حرف های پوتک حقن و خدان 🫠🩶
01:10 عشق بچگیممم 🥺🫂🤍💍
00:18 اشکال نداره صبر میکنم.......💔
00:16 Yes you can live without me💔🫴🏻
00:34 ابراز علاقه به زبان های مختلف
00:20 عرررررررررررررررررر کراش زدم😭🗿
00:11 -اَزهَرتِکرِآریخَستِهاَمجزدوصِتدآشتَنِتُو'❤🥺
00:16 جوری که قبل از اینکه........: 😂
00:22 دروغ بود دوست دارم..............
00:15