00:05 Bedone Şarh.Hagigat!! )) مشابه:
00:05 Bedone Şarh.Hagigat!! ))
00:08 آیا کسی از اینکه منو از دس بده میترسه؟
00:10 ترسس...
00:04 تنهاییم رو با گوشیم دفن میکنم 🥲💔⚰️
00:25 گفتن دختره رو میخوای:)))🍷💔
00:50 کسی نمیتونه سرزنشم کنه چون این انتخاب من بود:)💔
00:11 بدون شرح،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:11 آدم دلتنگ چیزی که هیچوقت نداشته نمیشه:) 💔🫠
00:03 ..............................
00:09 کاشش هر کی تو زندگیش یه نفرو داشته باشه درکش کنه 🖤💔🤌🤌
00:12 و منی که هیچ حرفی نمیزنم و همه فک میکنم درونگرام..🚶✨
00:47 سوسک رفته تو سولاخه. 🐒😂
00:38 اخرین حرفم دوست دارم دیونه ....
00:16 🙃💙
00:10 شلوغ اما بی کس!
00:04
00:08 دیگه برام مهم نیست هر اتفاقیم بیفته؛
00:14 تنهاترمکردی:)))
00:17 عآمـــ.. ... .!
00:09 -یهاضافی
00:26 وقتی خود قدیمتو با الانت میبینی..!🖤
00:10 جَهانحِیرانکارِما،وَماحِیرانِکارِخود🪐🖤
00:17 🖤🚶
00:14 چرا یه روز خوشی نداریم 😔🖤🥀🥀