00:30 اون ادم اخرین ذوق من برای دوس داشتن بود:)! مشابه:
00:30 اون ادم اخرین ذوق من برای دوس داشتن بود:)!
00:17 🖤..............=...............💔
00:08 تقدیم میکنم به اتنا جان عزیزم .
00:25 یادش بخیر.......................
00:28 الان دقیقا تو همچین شرایطی به سر میبرم 🔚🖤
00:30 دل من ســـــاده نـــــباشـــــ²🙃🫠
00:12
00:36 نیستی جات الکله سگ مصبه...💤🥷🏿
00:15 .............هیییییییییییییییی
00:15 موافقی چند سال برگردیم عقب؟ به عنوان یه ماکانی؟
00:35 من نمیخوام تورو🤌🏻🙂
00:29 بیشترین اهمیت ولی کمترین محبت 👍🏻🥲ادیت خودم
00:24 نمیبینی دوست دارم کوری حتما (:🚶🏻♀️👐🏻!
00:07 قل میدم اگ مردم اینجوری برگردم پیشت:
00:23 اگه سه بار بخندی 🥲
00:15 دل اگر نذر حسین باشد خریدن دارد ..❤️
00:14 چون من دلم پیش تو بود هنوز....!🖤🙂
00:38 ولی جوری که حامیم خداس..... :)
00:11 روژ اول یادِده هاتی دلم گردیده دس 😅💔
00:12 ٣٠ سالگیم از ٢٠ سالگیم شروع شد..
00:13 چرا دیگه بعد اون وارد رابطه نشدی؟ 😔💔
00:33 مگه از درد دوری جدای بدترم داریم
00:42 بیخیال[لَجبازیا].
00:16 `دل باید دل باشه:)))))))💔🥂