00:58 💔💔🌌😿 . مشابه:
00:58 💔💔🌌😿 .
00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:37 خیلی جاها اشتباه میکردیم اشتباهمو دوس داشتم هر چند به غلط
00:12 این زندگی بی رحمه و ادماش بی رحم تر🙂💔
00:19 🖤🖤.....؟؟؟؟ ؟
00:58 بدون شرح......................
01:00 استاد فریدون مشیری با زبان گیرا چقد قشنگ گفته
00:10 برای امدن یک روز خوب به روزای بدم نیاز داری.!
00:10 هر خرابی میشود اباد جز ذات خراب
00:06 چقدر قشنگ میگه چارلی چاپلین؛:)
01:09 آرامـش مـهـم تـریـن چـیـز در زنـدگـیـه🥲
00:16 مهم نیست بقیه چی میـًگن...
00:33 ...............................
00:03 💔:)
00:04 یادم میره :))))))))))))))))
01:22 ثانیه به ثانیهی این انیمیشن معنی داره...
00:12
00:08
00:10 یک کلیپ حقیقت زندگیمون💔💔💔😔
00:07 میدونمحیفهاینروزابگذرههم....💔⚰️🚬
00:03 ..............................
00:13 این شدت از بی ذوقی و خستگی...:)!
00:07 🖤ツ
00:50 🤧⚰️