01:05 این چی بود من دیدم. بیااااااااااا رفيقام عاشقتونم داداشام ممنون كه باهام هستين
صداى بلندم با آهنگ ساسى تو خونه خودم با رفيقاى خوبم
مشابه:
01:05 این چی بود من دیدم. بیااااااااااا
00:39 کدوم دهه بهتر بود!؟😍
00:42 ..................😂😅
00:12 چقدجزابعلیپشتماسکبودهومانمیدونستیم😔🙏🏻
00:15 رقص پرشور جونگکوک در کنسرتهای بی تی اس: مقایسه اجراهای ۲۰۱۸ و ۲۰۲۵
00:23 ..
01:30 آخی ثیدیقه این چه کاریههه🤣💔.
01:28 👌✨. .
00:20 بایلابایلا:
00:09 وقتی میگن آهنگای حامی رو چند بار گوش میدید😂
00:26 شهر زیبایه من🎀✨️
00:17 مردم و ایسگا کن😂😂😂✌️.........
00:12 سیگما گرل😌💅🏻
00:13 صدای لایکات نمیاد تو پیجمون😅.
00:28 ضعیفبودهفیزیکش✨😂
00:11 يکی از مهمترین دلایلی که کیپاپ رو دوس دارم😅💜
00:12 الهه ی زیبایی آرزوت میکنم برا خیلی از داش مشتیا
00:12 ادمارو یکی نکنید. دیگه 🥀🖤
00:36 ولی ترکیب شون....🎶💊💯🔥🔥
00:14 کی میتونه انجام بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:13
00:18 ''' ما رو عز جهنم میترسونن انگار زمینمون بهشته '''
00:28 ولی تعصب رامین عشق تیم مون💙⭐⭐👑
00:17 ................⭐استقلال⭐.................