00:12 کارش قشنگ بود نه؟💘⛓ مشابه:
00:12 کارش قشنگ بود نه؟💘⛓
00:34 سالی که خیلی بد گذشت ولی ما تونستیم
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:34 تمام وجودم شدی پرسپولیسم!:)...
00:17 دلم براش تنگ شده ولی کاری از دستم بر نمیاد🙂💔 | افسرده
00:15 ٭ حافظهشونکمبود ٭
00:11 ✦ کهبهشمیگفتمبلادی ✦
00:23
00:20 آموزش دفاع شخصی...............
00:40 کغوسان😔🍻.
00:16 شیبالاراری/:
00:13 ✦ممکنهیکیبخاطرحرفاتتاصبحبیداربمونه✦
00:15 گذشت....)()()(٪)))))))))))💔💔💔
00:16 ما ادامه داریم. و خواهیم داشت 🌱😎
00:15 نمیدونم کجایی تو اصن..این پروانه میگیرن هی سراغتو ازم
00:16 اَیییی خِدااااا گذشته هم با ما نساخت😀💔
00:16 مشکی بود که رفت🖤❤️🖤❤️🖤.......
00:21 آهای پرسپولیس و استقلال قدیم کجایید؟!...
00:14 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
00:07 Pov
00:22 من تو ترکم خیلی وقته لق منفی فاز خنده
00:15 نمیدونم کجایی تو اصن
00:20 توف بهت روزگار. .....
00:27 🤍