00:21 ............................... چند روز پیش سالگردِ "مرور" بود🥲💕:)
مرور؛
پرُ از خاطراته فراموش نشدنیه!:)
پُرا از اشکه!:)
پُر از ترسه!:)
پُر از ترسه از دست دادن
کسی که دوسش داریه!:)
همیشه تنها راهه چاره
حفظ غرور کردنه!:)🙂💔🔪
پرُ از خاطراته فراموش نشدنیه!:)
پُرا از اشکه!:)
پُر از ترسه!:)
پُر از ترسه از دست دادن
کسی که دوسش داریه!:)
همیشه تنها راهه چاره
حفظ غرور کردنه!:)🙂💔🔪
مشابه:
00:21 ...............................
00:39 فقط حس خواهر برادری این دوتا❣️❣️
00:25 ار نبیـنمشـ خـرابـم نـبـیـنمـنـ خـرابـمـ
00:25 وقتی کراشت بهت نگات میکنه ……….
00:56 ./././././././././././././././
00:08 پسرای حرص درار و دخترای حرصی😂
00:17 ............................!))
00:13 ......................+))))))))
00:09 ولی بعضی از دیالوگاشون زیادی باحالن🫠✨.
00:16 هنو یع تیکه اه قلبمو پیش خودت داری
00:20 شاید تلخه و بی مزه ولی مست چشاتم🤤❤
00:22 دیگِہوَقتِشِہبَرگَردی...)😭🖤
00:22 جوری که حامیم به نیم رخ علاقه داره❤️
00:15 دیگه فراموش کردنت محاله؛ درست مثل داشتنت،:))))
00:29 دیوانه شدم روانشناسی خواندم🖤🙂
00:47 اخییییییییییییییییییییییییییییییی💙🥲🤍
00:20 اگر میخواید بزارم باید حمایت شه تا بزارم🥺👐🏻
00:49 من راهمو کج کردمو از تو بریدم..!🙂😢
00:07 من چیکار کنم از دست این دوتا 🤦🏻♀️😂🎀
00:28
00:13 ببین ازم فقط مونده یه دل تنگ الان💔😢
00:08 اگه من جای اون بچه بودم جسدمم پیدا نمیشد🙄🤣
00:54 ************************************************
00:20 از دنیات مُتنفرم خب !!؟:)))💔.