00:43 😂😈 گاهی کسانی که مقصر نیستند تاوان اشتباه دیگرا را می پردازند!!!
..
مشابه:
00:43 😂😈
00:38 چیشدٰسردٰراوٰردیازِبهشتاوٰنٖ!-:)🗿🚬
00:28 هر چی ببینید بازم کمه🥲
00:23 هرکس فالو کنه فالو میشه ادیت خودم
00:21 تتلووووو(((((((((((((((((((((:
00:21 حیف...........................
00:11 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:24 کجای این تقویم میبینمت دوباره؟!
00:16 یاس بخون از دل شکسته ما💔🚶♀️:
00:11 هیچ جا برای من ساخته نشده بود 🥲🖤🥀
00:29 این همه زحمت میکشیم یه لایک نباید به ما برسه ؟🥲
01:12 ولی وایب صدای این پسره خیلی خوبه:):)
00:14 که هالا شده یکی بود و یکی نبود.
00:25 هی تو که ادعات میشد...........
00:12 Pov
00:22 اگه توهم دلتنگه بهم بگو بهم بگو بهم بگو ...
00:21 -چِــشـــمآتزیبآتَریناُستانِمَنطَقَستْ..!
00:11 میگم یکیو انقد دوس نداشته باشین که..(
00:15 .
00:11 •🖇🤍♾...You are my forever and a day•
00:23 اون حتما بهتر از منه...!
00:21 اگه یه کلمه بودی چی میشدی؟ خودم شاید صبر....
01:30 اینجوریم ک رندوم مغزم میخونه باهاش حتی اگه دلم نخواد:)
00:59 مست صداش بودم که یهو ٪🧸🐬🦋🥺