01:21 چرا بی تی اس استن میکنم؟ به خاطر این✯ با این کار حس میکنی انگار تو کنسرت بی تی اس هستی 🤌🏻🥲
فالوم کنید بگید با دو اکانت فالوتون کنم !
اصکی ممنوع ❌️ !
اصکی ممنوع ❌️ !
مشابه:
01:21 چرا بی تی اس استن میکنم؟ به خاطر این✯
00:13 حتی اگر حافظمم پاک باشه حسی که بهتون دارم هرگز نمیره ! 👌🏻💔
00:14 یادتونه اون روز و اون فن اکسو بدجور ضدحال خورد و ضایع شد ! 👌🏻😂
00:15 حواشی ای که باعث شده اعضا کلی هیت بگیرن 🖤😓
00:18 آخه جونگ کوک زیادی شیطون و کیوته ، دورش بگردم الهی 🤌🏻🥺
00:12 بخدا تریلیارد بودم اونموقعه آخه بدجور دوستشون دارم ! 👌🏻😂
00:30 فرصت کیپاپ تمام شد ، کینگ واقعی کیپاپ داره برمیگرده ! 😎😏
00:32 فقط یه آرمی واقعی درد تو این کلیپ و میفهمه
01:18 . .
00:19 درآمدی که کره جنوبی با این ۷پسر در میاره
00:18 از تتوش رسیدیم به اینکه خودش کجاست
00:11 بی تی اس
00:15 اگه دوستشون نداری میتونی گریه کنی
00:28 چقدر بی تی است رو میشناسی؟؟؟؟؟؟؟
00:34 اگع من بودم اره شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:09 هیییییییییییییییییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭
00:11 اما من با اهنگاشون زندگی می کنم🥲🤍
00:15 نه تو ارمی نیستی😭.............
00:29 اره دیگه بوی سوختن هیترا تا اینجا اومد
00:16 یادی کنیم از بدل جیهوپ در ایران که آرایشگر هست 🫨
00:25 میتونم که اونا رو ببینم 💕♥️💕
00:24 خجالت کشیدنش خیلی کیوت &&&&&&&
00:08 [-هیچوقت نگو نه، شانس به اونایی که میگن نه لبخند نمیزنه ... ]
00:15 بدونه این که اسم بگی بگو بایست کیه