00:12 کارش قشنگ بود نه؟💘⛓ مشابه:
00:12 کارش قشنگ بود نه؟💘⛓
00:34 سالی که خیلی بد گذشت ولی ما تونستیم
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:11 ✦ کهبهشمیگفتمبلادی ✦
00:23
00:20 آموزش دفاع شخصی...............
00:24 هعی 🙂.........................
00:09 چرا، تازگیا`انقد. بی`احساس؛ شدی`
00:16 شیبالاراری/:
00:16 ツ🖤.....................
00:15 گذشت....)()()(٪)))))))))))💔💔💔
00:16 ما ادامه داریم. و خواهیم داشت 🌱😎
00:23 به کجا رسیدیم اخه🙂ولی شاعر قشنگ میگه تخت جمشید تخت داره......
00:16 اَیییی خِدااااا گذشته هم با ما نساخت😀💔
00:39 کسی از فرداش خبر نداره،پس دل همو نشکونیم👌🏻💔
00:16 مشکی بود که رفت🖤❤️🖤❤️🖤.......
00:21 آهای پرسپولیس و استقلال قدیم کجایید؟!...
00:14 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
00:07 Pov
00:17 حتی اگه بمیرم ام فکرت نمیره از سرم(pedri🌼🫶
00:10 💪🧠
00:15 نمیدونم کجایی تو اصن
00:27 🤍
01:02 .....روزگار بی وفا وفا نداری....